گروه بین المللی مدرسین مجری تخصصی تدریس خصوصی و نیمه خصوصی

love 450

گروه بین المللی آموزشی مدرسین در سال ۱۳۸۹ (تحت نظر شبکه علم آفرین) با تشکیل یکی از تخصصی ترین تیم های برگزارکننده کنفرانس و سمینارهای پژوهشی، ارائه کلیه خدمات آموزش و ترویج خلاقیت، تقویت حافظه و پرورش فکری، کارافرینی نوین مدرن،  رباتیک و فن‌آوری از مرحله رشد فکری و جسمی کودکان در مدارس تا مرحله پیش‌دانشگاهی، اجرا و برگزاری همایش‌ها، گردهمایی‌ها و سمینارهای آموزشی و پژوهشی، ایجاد گردهمایی‌های خلاق، مبتکر و فکر برتر، آموزش از راه دور خصوصی، خلاقیت و نوآوری، تدریس خصوصی دروس ابتدایی تا پیش‌دانشگاهی، اجرا و گسترش دوره‌های حرفه ای زبان‌های خارجی و رایانه در همه سطوح و مقاطع آغاز به کار کرد. این مرکز با بیش از ۶ سال فعالیت موفق در برگزاری دوره های تخصصی فوق، در حال حاضر به یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین مراکز تخصصی آموزشی تبدیل گردیده است.

از شاخص ترین فعالیت های این مجموعه می توان به ارائه دوره های ویژه تدریس خصوصی و نیمه خصوصی از پایه تا سطوح مختلف بین المللی در زبان های انگلیسی، اسپانیایی ، آلمانی، ایتالیایی ، ترکی استانبولی، روسی، فرانسه و دیگر زبان های خارجی با متد انحصاری و همکاری کادر مجرب و با تجربه اشاره کرد.

کادر علمی و متخصص، سیستم آموزشی مدون، ارائه مشاوره و بهره گیری از جدیدترین و به روز ترین منابع معتبر آموزش زبان دنیا از جمله عوامل موفقیت و نکات قابل توجه در این موسسه بوده که تا امروز بالا ترین سطح رضایتمندی از کلاس های این مرکز را سبب شده است.

سایت گروه بین المللی مدرسین

http://www.modaresin.com

برای مشاوره و هماهنگی کلاسها می توانید با شعب ما در سراسر تهران تماس بگیرید

تلفن تماس شعبه مرکزی تهران:۶۶۸۸۸۳۲۷

تلفن تماس شعبه شمال تهران : ۲۲۹۷۷۱۸۰

تلفن تماس شعبه غرب تهران : ۴۴۴۲۶۹۱۳

خدایا جهان پادشاهی تو راست ، ز ما خدمت آید خدایی تو راست…


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.