چگونه تکنولوژی به بهبود یادگیری زبان کمک میکند

157_en_technology2

هیچ رازی در میان نیست و همه می دانیم تکنولوژی، به مرکزیت زندگی ما تبدیل شده و بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می گیرد.این در هر جنبه از زندگی به ما کمک می کند ، از سلامت وتناسب اندام تا خلاقیت و ارتباطات اجتماعی، اما چگونه دانش آموزان می توانند از پیشرفت های تکنولوژیکی برای بهبود فرایند یادگیری استفاده کنند

۱ خواندن

با ظهور گوشی های هوشمند خواندن مطالب و یادگیری دروس برای زبان آموزان بسیار راحت شده است.به صورتی که با چند کلیک ساده میتوانند متن ها و تمام مطالبی که برای یادگیری نیاز هست را به دست آورند و این یک جایگزین عالی برای زبان آموزان می باشد.

۲ گوش کردن

کتاب های صوتی اولین بار ،یک صذا روی نوار بودند که امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. طبق آمار رسمی ۴۴ درصد از زبان آموزان جهان بر این باورند که سخت ترین قسمت یادگیری زبان، صحبت کردن است.گوش دادن به صوت های انگلیسی برای صحبت کردن و درک مطالب پیشنهاد می شود.

۳ نوشتن

یکی از شناخته ترین پیشرفت های تکنولوژی، نرم افزارهای پردازش کلمه می باشد. ابزار های ساده مثل دیکشنری های جامع به زبان آموزان کمک می کند تا دایره لغاتشان را گسترش دهن��. در حالی که ابزار های چک کننده گرامر و لغت بسیار کمک می کنند تا اشتباهاتشان را درست کنند.

۴ صحبت کردن

امکان صحبت کردن واقعی با انگلیسی زبانان سراسر جهان با استفاده از شبکه های اجتماعی، یکی از هیجان انگیز ترین قسمت پیشرفت های تکنولوژی باشد.ابزار هایی مانند کنفرانس ویدیویی آنلاین که به مدرس های زبان کمک می کند تا هر جای دنیا بتوانند تدریس کنند و زبان آموزان بتوانند از هر کجای دنیا آموزش ببینند و خیلی برنامه های جدید که با استفاده از آنها می توانید به راحتی یادگیری را شروع کنید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.