بررسی کیفی کلاس های خصوصی و عمومی آیلتس در تهران

Learning-WizRDS-2

شرکت در آزمون ایلتس در سالهای اخیر با افزایش چشمگیری همراه بوده است که دلایل فروانی دارد و در این حین تعداد مراکز تدریس خصوصی و مدرسین خصوصی آیلتس نیز به تبع افزایش یافته است. با نگاهی گذرا در می یابیم که کلاس های خصوصی و عمومی هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارد. یک مساله وقت است که در کلاس های خصوصی در وقت داوطلب صرفه جویی بیشتری می گردد اما در عین حال بایستی خاطر نشان کرد که این کاهش زمان به شکل معجزه آسایی نیست. برای آن گروه از افرادی که هیچگاه تجربه شرکت در کلاس های گروهی را نداشته اند و اکنون خواهان کسب نمره ۷ هستند باید گفت در هر صورت مسیر پر پیچ و خم  و طولانی اما شدنی را در پیش دارند.

  • کلاس های گروهی

در انتخاب کلاس های گروهی بایستی دقت کرد که خروجی دوره بعد از مدت مشخص چیست بسیاری از موسسات قدیمی هستند که حتی عنوان دوره های آیلتس را هم ندارند اما به جهت بازدهی و تقویت ساختاری دانش افراد بسیار نسبت به دوره های تکنیک آیلتس معتبر تر هستند.

  • دوره های خصوصی آیلتس

 در مورد دوره های خصوصی اما بایستی دقت شود که حتما مدرس دوره خود حداقل یکبار در آزمون شرکت کرده باشد و حداقل ۱ نمره بالاتر از سطحی که داوطلب می خواهد به آن برسد نمره کسب کرده باشد. به این معنا که داوطلبی که نمره ۷ می خواهد باید با مدرس نمره ۸ کلاس بردارد. این یک واقعیت است که بایستی حتما لحاظ گردد. مساله دیگر در مورد کلاس های خصوصی داشتن انتظارات واقع بینانه از دوره است. برخی از داوطلبین گمان می کنند که تنها با شرکت در کلاس خصوصی و بدون گذاشتن وقت کافی می توانند به نمره مورد نظر دست یابند در حالی که واقعیت این نیست. در بهترین حالت ۴۰ درصد کار بر عهده مدرس است و این داوطلب است که بایستی با تکرار و تمرین فراوان ساختاری گرامری، لغوی و کلمات همایشی را به درستی در گفتار خود نشان دهد.

 


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

۲ دیدگاه

  1. اینقدر با بازی با کلماتی مثل جادوگر و غیره دروغ محض تحویل مردم ندید..!! راستی آقای جادوگر چرا نمره آیلتس خودتو منتشر نکردی…!!؟؟؟

    پاسخ شما
    • ایشون یکی از برترین مدرسان کشور هستند مدرک آیلتسشون هم میتونید توی وبسایتشون ببینید که نمرشون ۸ شده.

      پاسخ شما

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.