دانلود نسخه جدید بهترین نرم افزار دیکشنری اندریود

تشکر از رضا حیدری کیا : نویسنده این دیکشنری بی نظیر

این نرم افزار ارزشمند ساخته دست یکی از برنامه نویسان محترم کشورمان با نام رضا حیدری کیا می باشد که از همین پست به این عزیز خسته نباشید می گوییم .

PersianDic-2.4_EbookGeneral.ir

این دیکشنری همان طور که در اسکرین شات مشخص است قابلیت ترجمه لغات از دو زبان انگلیسی . فارسی را داراست . یعنی اگر شما ترجمه دیکشنری را بر روی حالت انگلیسی به فارسی بگذارید و یک کلمه انگلیسی بنویسید معنی فارسی آن و در صورت که ترجمه دیکشنری بر روی حالت فارسی به انگلیسی باشد با تایپ یک کلمه فارسی معنی انگلیسی آن را دریافت می کنید . از قابلیت های جالب این نسخه از نرم افزار می توان به ساپورت کامل اندروید ۴ و یکی شدن فایل دیتابیس و فایل apk نصبی است  به طوری که در ورژن قبلی ، قادر نبودید این دیکشنری را بر روی اندروید ۴ استفاده می کنید و پس از نصب و اجرا با پیغام ارور روبرو می شدید و همچنین باید دیتابیس نرم افزار را به صورت جداگانه در موری کارت کپی می کردید که در این نسخه جدید این موارد کاملا رفع شده است . این دیکشنری همچنین قابلیت تلفظ لغات را نیز داراست .  توصیه اکید می کنیم این دیکشنری فوق العاده را از دست ندهید چرا که بهترین دیکشنری موجود برای گوشی های اندرویدی همین دیکشنری است  .

تغییرات : 

** قابلیت استفاده از دیکشنری در دو حالت افقی و عمودی
** رقع باگ ها و مشکلات جزئی نرم افراز


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.