دانلود مجموعه آموزش ارتقای مهارت نوشتاری در انگلیسی Upgrade Your Writing

بخش آموزش زبان انگلیسی سایت ارم دانلود یکی از پر بازدید ترین بخش های سایت می باشد، به همین دلیل و با توجه به استقبال بسیار خوب شما هموطنان عزیز از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی، در این پست قصد داریم یک مجموعه دیگر آموزش زبان که به صورت تخصصی  در مورد ارتقای مهارت های نوشتاری (Writing) می باشد به شما معرفی کنیم. به جرات می توان مجموعه ی Upgrade Your Writing را یکی از برترین و مناسب ترین مجموعه های آموزش Writing در میان مجموعه های مشابه دانست که در قالب ۱۰ دی وی دی از سطوح پایه تا پیشرفته آموزش های تصویری و متنی خود را ارائه می دهد و سایت ارم دانلود افتخار آن را دارد که تمامی قسمت های این مجموعه ی با ارزش را برای شما هم میهنان عزیز برای دانلود رایگان آماده کند. در ادامه می توانید تصاویری از صحنه های مختلف این فیلم آموزشی، توضیحات تکمیلی همچنین اطلاعات دانلود را مشاهده کنید.

Upgrade Your Writing چطور کار می کند ؟

آموزش های موجود در این بسته به ده سرفصل زیر تقسیم شده است . در طول این دوره ها شما با اصول اولیه نگارش؛ نحوه پاراگراف بندی؛ نحوه نگارش مقدمه فهرست و نتیجه گیری؛ نحوه شروع فصل جدید و بسیار مسائل دیگر آشنا می شوید  ضمن اینکه برخی قواعد و گرامر تخصصی برای نگارش های تخصصی نیز در این مجموعه گنجانده شده است.

سرفصل های مجموعه:

Prewriting
Organizing Your Thoughts
Overcoming Writer’s Block
Crafting Sentences
Building Paragraphs
Connections & Transitions
Introductions & Conclusions
Expressing Yourself Creatively
Improving Your Vocabulary
Avoiding Common Mistakes

دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : ۶۳۲۱ مگابایت

قسمت ۱ | قسمت ۲ | قسمت ۳ | قسمت ۴ | قسمت ۵ | قسمت ۶ | قسمت ۷ |

رمز:
www.eramdownload.com

 


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

۱ دیدگاه

  1. با عرض سلام و خسته نباشید .

    پاسخ شما

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.