آموزش گام به گام زبان انگلیسی،به صورت فیلم

این مجموعه ارزشمند، با نام اصلی Learning English Steps 1-2-3 عرضه شده و پکیج اورجینال آن با قیمت ۳۵۹ دلار امریکا به فروش میرسد. این دوره آموزش زبان انگلیسی، حاوی ۳ سطح مختلف از مقدماتی تا پیشرفته بوده و توسط کمپانی مشهور Video Aided Instruction تولید شده است.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، میتوانید مجموعه کامل این دوره را که شامل ۱۱ ساعت آموزش زبان انگلیسی (به صورت فیلم) میباشد دانلود کنید.

 

مدرس این دوره آموزشی، دکتر William Jex است. ایشان مدیر American Language Institute در دانشگاه نیویورک بوده و در طی این دوره آموزشی، گرامر و مکالمه زبان انگلیسی با لهجه امریکایی را آموزش میدهد. تمام درس های این مجموعه آموزشی به صورت فیلم بوده و روی کامپیوتر و همچنین دستگاه های پخش خانگی قابل مشاهده است.

 

درس های این دوره از سطح مقدماتی شروع شده و تا سطح پیشرفته ادامه پیدا میکند.

 

این مجموعه ارزشمند برای اولین بار در ایران توسط سرزمین دانلود ارائه شده است.

 

مجموعه آموزشی Learning English Steps 1-2-3 ، یک مرجع کامل برای افرادی است که میخواهند مکالمه و گرامر زبان انگلیسی را یاد بگیرند. اما امکان حضور در کلاس، و یا استفاده از نرم افزارهای پیچیده را ندارند. برای استفاده از این مجموعه، کافیست با الفبای زبان انگلیسی آشنا باشید. سپس با کمک این فیلم های آموزشی به مرور مهارت های خود را افزایش دهید.

 

دکتر William Jex از شیوه مخصوص خود برای آموزش زبان انگلیسی در این مجموعه استفاده کرده است. او که سالهاست مدیریت انستیتو زبان آمریکا در دانشگاه نیویورک را بر عهده دارد، به صورت گام به گام شما را با گرامر و مکالمه انگلیسی آشنا میکند.

این مجموعه حاوی ۳ سطح، و هر سطح حاوی ۳ بخش میباشد. و در مجموع شامل ۸۳ درس است. که شامل درس و تمرین برای شنیدن (Listening) ، صحبت کردن (Speaking) ، خواندن (Reading) ، و نوشتن (Writing) میباشد.

 

در طول این دوره آموزشی، از عکس، متن، و جلوه های تصویری نیز استفاده میشود. همچنین تست ها و مثال های مختلف برای یادگیری بهتر کاربران ارائه میگردد. مثل مکالمه در فروشگاه، رستوران، بانک، فرودگاه، مکالمات اداری، پرسیدن آدرس، و …

 کلیات محتویات هر بخش (Step) :

 

Step 1 : مقدمات مکالمه، آشنایی با افعال to Be ، ساخت جملات سوالی، پاسخگویی به سوال، استفاده از ساعت و تاریخ، مهارت های جمله بندی، به همراه گرامر سطح مقدماتی

 

Step 2 : به هم چسباندن جملات کوتاه و ساخت جملات بلند، فعل های زمان گذشته و حال و آینده، آشنایی با صفت ها، جملات دستوری، جملات خواهشی، به همراه گرامر سطح متوسط

 

Step 3 : در سطح سوم، بیشتر آموزش ها مربوط به مکالمات اداری و شغلی است. مثل مکالمه با همکاران، مکالمه با زیر دستان، مکالمه با رئیس، مصاحبه های شغلی، مهارت های پاسخگویی به تلفن، درخواست ترفیع و اضافه حقوق، به همراه گرامر سطح پیشرفته

مشخصات فیلم ها :

● تعداد: ۹ فایل ویدیویی در ۸۳ درس
● مدت: ۱۱ ساعت
● زبان: انگلیسی
● فرمت: (AVI (720×480

 

دانلود Step 1 – با حجم ۲ گیگابایت

دانلود Step 2 – با حجم ۲.۹ گیگابایت

دانلود Step 3 – با حجم ۲ گیگابایت

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

۳ دیدگاه

  1. سلام.خیلی خیلی عالی بود.ممنون از شما دوست گرامی

    پاسخ شما
  2. سلام
    یک خواهش کوچک داشتم میشه درس های که اینجا نشر میشه به ایمیل هم بفرستین

    پاسخ شما
    • سلام و وقت بخیر
      واقعاً چنین امکانی با این حجم بازدید کننده نیست پیشنهاد میکنم تو خبرنامه عضو بشید

      پاسخ شما

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.