زبانهای برتر برای آموزش به عنوان زبان دوم کدامند؟

این پست به ۵ زبان برتر برای آموزش به عنوان زبان دوم در مطلب زیر اشاره می کند. اگر دوست دارید زبانی را شروع کنید و هنوز نمی دانید چه زبانی را انتخاب کنید این مطلب حتما می تواند سوال های ذهنتان را پاسخ دهد. پس با ما باشید…

زبانهای برتر برای آموزش به عنوان زبان دوم کدامند؟

۵ زبان برتر برای آموزش به عنوان زبان دوم

انگلیسی

انگلیسی زبان بومی بیش از ۴۰۰ میلیون نفر است و تقریباً توسط ۱/۳ از جمعیت زمین فهمیده می شود. این زبانی است که صحبت به آن در شرکت ها و موضوعات مربوط به قسمت تحصیلی و آموزشی ترجیح داده می شود. به علاوه، این واقعیت که انگلیسی گویش بومیِ اینترنت و کامپیوتر ها است آن را به زبانی جهانی تبدیل می کند.

ماندارین

چین کشور بیش از ۱ میلیارد نفر است. ماندارین زبان رسمی مردم چینی است. به این واقعیت اضافه کنیم که کشورهای همسایه ی چین، مانند مالزی، هنگ کنگ، و سنگاپور هم به زبان ماندارین صحبت می کنند. همین طور این زبانی است که توسط بیش ترین تعدادِ مردم روی زمین صحبت می شود.

اسپانیایی

اسپانیایی با داشتن بیش از ۴۰۰ میلیون گویشور بومی، در رده ی چهارمین زبان دنیا از لحاظ بیشترین تعداد گویشور قرار می گیرد. بسیاری از گویشوران اسپانیایی در برخی از دیدنی‌ترین مقاصد جهان برای تعطیلات زندگی می کنند. آگاهی از این زبان دریایی از مقاصد توریستی را باز می کند. به علاوه، اسپانیایی ها از نظر اقتصادی در حال رشد سریع هستند و این بازار خوبی برای شرکت ها و کارآفرینان فراهم می کند.

عربی

نزدیک به ۳۰۰ میلیون نفر گویشور بومی عربی هستند. این تعداد کمی پایین تر از گویشوران بومی انگلیسی است. از نقطه نظر جغرافیایی، زبان عربی عمدتاً در شمال غربی آفریقا و کشورهای آسیای مرکزی به کار می‌رود. گسترش اسلام در دنیا باعث شده عربی خیلی مهم باشد. به علاوه، موفقیت تجاری کشورهای خلیج نیز به محبوبیت زبان عربی به عنوان زبانی تجاری دامن زده است. اگر مشتاق سیاست جهانی هستید یا به حوزه های دفاعی و مربوط به انرژی علاقه دارید باید عربی را بیاموزید.

فرانسوی

وقتی به دنبال کار با سازمان های بین المللی هستید یادگیریِ صحبت به فرانسوی در بین دیگر زبان های برترِ جهانی یک مزیت بسیار بزرگ است. فرانسه پنجمین اقتصاد بزرگ جهان است، که آن را به شریک تجاری مهمی برای خیلی از سرمایه گذاران دارای پتانسیل تبدیل کرده است. فرانسوی در اصل در شمال-غرب کشورهای آفریقایی و اروپا صحبت می شود، پس اگر شما می خواهید تا به این بازارها راه پیدا کنید، دانش فرانسوی ضروری خواهد بود.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.