گزینه های جایگزین برای Google Translate برای کمک به آموزش زبان

این پست به گزینه های جایگزین برای Google Translate برای کمک به آموزش زبان اشاره می کند که برای کمک به ترجمه کلمات جدید در زبان های مختلف می تواند بسیار مفید باشد. پس با ما همراه باشید…

گزینه های جایگزین برای Google Translate برای کمک به آموزش زبان

گزینه های جایگزین برای Google Translate برای کمک به آموزش زبان

بله، البته که رایگان و به شدت راحت است، اما معایب بسیار زیادی هم وجود دارد – درست نبودن. وابسته بودن به وای فای یعنی این عادت بد در گوگل باعث می شود که همیشه وقتی بیش ترین احتیاج را به آن دارید شما را ناامید می کند، (“ببخشید آقای راننده، می شه فقط یک لحظه نزدیک Starbucks نگه دارید…؟”) و احتمالاً بدترینش این است که واقعاً برای این طراحی نشده است که از عهده ی گرامری به پیچیدگیِ روسی برآید.

یک دیکشنری با کیفیت خوب برای آن دوره، تعاریف قابل اطمینانی را برای شما فراهم می کند، اما اگر به دنبال لغتی در جمع بگردید و بخواهید حالت صفتِ مونث آن را پیدا کنید این همچنان می تواند گیج کننده باشد. اگر فقط یک اپلیکیشن وجود داشت که می توانست این کار را برای ما انجام دهد…

در این جا حداقل تکنولوژی طرف ما است. صادقانه، ما در عصری زندگی می کنیم که فکر کردن درباره ی یک اپلیکیشن یعنی یکی از قبل وجود دارد، که به طور مخصوصی برای زبان آموزان روسی خبری عالی است. در چند سال گذشته، طراحان اپلیکیشن مشغول بازسازی یک دیکشنری بودند تا کاستی های مرتبط با این زبان پیچیده را جبران کند. نتیجه ی این کار Abbyy Lingvo است، که بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن های زبان در بازار است.

Abbyy Lingvo مشابه Google translate است، اما خیلی پیچیده تر. برای هر لغت روسی که به دنبالش بگردید، از داخل تنوعی از دیکشنری های ترجمه ی عمومی، توضیحی، اصطلاحی، و موضوعات تخصصی مثال هایی درباره ی چگونگی استفاده ی آن لغت در جملات واقعی در اختیار شما قرار می گیرد. اما بهترین چیز این است که شما می توانید یک لغت روسی را در هر فرمی جستجو کنید، و فوری جداول کامل گرامریِ تمام صرف لغات، ترکیبات و تنوعات آن را دریافت کنید.

با این حال، احتمالاً مفیدترین ویژگی Abbyy Lingvo این است که علاوه بر جستجوی استاندارد از طریق وارد کردن لغات مورد نظر، اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا با دوربینِ موبایل متن را بگیرید و آن را فوری ترجمه کنید.

دو تا از جزئیات نهایی که باعث می شود حتماً این اپلیکیشن را داشته باشید، اول – این است که Abbyy Lingvo آفلاین کار می کند و در آخر – هیچ هزینه ای برای شما ندارد.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.