نکاتی در مورد تلفظ و سرعت صحبت کردن زبان انگلیسی

این پست به نکاتی در مورد تلفظ و سرعت صحبت کردن زبان انگلیسی اشاره می کند. زبان آموزان برای کسب بهترین نتیجه می توانند در کلاس های آموزش تلفظ زبان می توانند در کلاس های ما شرکت کنند…

 

نکاتی در مورد تلفظ و سرعت صحبت کردن زبان انگلیسی

نکاتی در مورد تلفظ و سرعت صحبت کردن زبان انگلیسی

تلفظ

بسیاری افراد از کشور های مختلف تلفظ اشتباهی دارند زیرا معلم آنها تلفظ اشتباهی داشته است. در اکثر موقعیت ها، یکنواخت بودن بهتر از بد تلفظ کردن است. بدترین حالت زمانی است که کسی در هر کلمه ای خیلی بالا و پایین می کند. چیز دیگری که باید از آن اجتناب کنید بالا بردن صدا در پایان یک جمله است.

برای اصلاح تلفظ نادرست، باید به خاطر داشته باشید که هنگام شروع صدای خود را بالا ببرید و در پایان صدای خود را پایین بیاورید.  . شما نمیتوانید آن را به هیچ روش دیگری انجام دهید. من توصیه می کنم به بخش مصاحبه رفته و به یکی از فایل های صوتی ارائه شده توسط یک بومی زبان گوش دهید. شما تلفظ درست را می شنوید پس از گوش دادن به فایل صوتی، صدای خود را ضبط کنید و به آن گوش دهید. آیا مشابه هم هستند؟ اگر نه، سپس جاهایی که متفاوت هستند را پیدا کنید و اصلاحات لازم را انجام دهید.

این توصیه بسیار خوب است، اما اصلاح تلفظ کار آسانی است. شما تنها با کمی تلاش میتوانید صدای خود را اصلاح کنید. اگر دوست دارید که یک بومی زبان انگلیسی است،  معمولا می توانید تلفظ خود را  در چند درس اصلاح کنید. ضبط کردن صدای خودتان و گوش دادن به آن ممکن است خسته کننده باشد، اما داشتن تلفظ صحیح ممکن است خیلی زمان بر باشد.

سرعت صحبت کردن

اشتباه رایج افرادی که زبان انگلیسی را با بیان و تلفظ نادرست یادمی گیرند، سرعت صحبت کردن آنها است. بعلت اینکه آنها بیان و تلفظ درستی ندارند، به سختی می توانند افرادی که سریع صحبت می کنند را درک کنند. این بزرگترین مشکلی است که من از افرادی که اعتماد به نفس صحبت کردن را بدست آورده اند دیده ام.

به منظور بهبود ارتباطات و شنیدن “ببخشید” کمتر مهم است که از سرعت صحیح صحبت کردن برخوردار باشیم. برای افراد با اعتماد به نفس، توصیه می کنم سرعت صحبت کردن خود را کاهش داده و واضح صحبت کنید. کلمات را با هم مخلوط نکنید و مطمئن شوید که کلمات را با یک مکث کوچک برای کلمات که دشوار است جدا کرده اید.


نویسنده: رضا

A distant tour begins with one step… سفري به طول هزارفرسنگ با يك گام آغاز مي شود...

انتشار این نوشته در

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کلیه حقوق متعلق به وب سایت سرای عالی ترجمه می باشد. - © Hcot.IR & استفاده از مطالب با ذکر نام و لینک سرای عالی ترجمه مجاز می باشد.